söndag 10 december 2017

Hur går det med dieten då?

Jo, tackar som frågar. Det går sisådär. Har haft rätt usel karaktär senaste veckorna, men lyckades ha gått ner 1,5 kilo sen sist. Det gav inspiration, förstås. Så nu ska jag vara toknoga fram till jul. Äta vad jag vill julafton och juldagen, plus nyårsafton och nyårsdagen, men i övrigt hålla mig på mattan. Och träna.. Nu är jag ju fortfarande hostig och eländig, men snart ska jag väl kunna promenera i alla fall. Som det ser ut nu är jag hyfsat långledig under jul och nyår, så då jäklar ska här kommas igång! Nu är det liksom bara typ sex kilo kvar till jag är nöjd (då har jag gått ner ca 21 kg) och jag tror det får räcka så. Sen har jag ju alla matlistor kvar, så det går ju att köra vidare, fast med lite större flexibilitet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar